Påskegodt for store og små, men ikke for meg

Nå er påska nesten over. Vi tok fri fra onsdag og har kosa oss hjemme sammen bare vi tre. Det har vært utrolig hyggelig! Var redd for at det skulle bli slitsomt med lille som virkelig er overalt hele tiden, men han har vært så glad og fornøyd. Og det passet fint for meg som halverte karboen på fredag!

IMG_4234Orna selvfølgelig påskeegg til både mann og barn. Lillegutt var spesielt fornøyd – rosiner, sjokolade, banan, eple og skumgodteri i påskeegget. Det sammen med at han ble behandla som en konge, pappas godstol tulla inn i teppet og barnetv, gjorde at han var en ordentlig gladgutt resten av dagen! Helt til magen sa ifra på kvelden… det var ikke like gøy😉

IMG_4265Og dette er vell det eneste «påskete» i huset. Lys, servietter og en potteplante. Jeg er nok verdens dårligste når det kommer til høytidspynting. Jula er ikke stort bedre gitt. Ikke orker jeg så himla mye heller, lite karbo er TUNGT, og spesielt når man har en ettåring hjemme.

IMG_4268Også dagens lunsj da… Asparges, torsk, løk og hot tacosaus! Ser så mange bilder av meget pent dandert mat, men dette er i hvertfall min virkelighet i matveien. Hiv alt i panna, klask det på en tallerken å SPIS. Enkelt og greit. Jeg er i hvertfall sulten, så å prøve å få det hele til å se pent ut for et bilde har jeg absolutt ikke tid til😉

❤ Anna

Legg igjen en kommentar

