Still alive

Da var vår-sesongen over og den siste uka har jeg starta mitt «nye off-season liv». Har aldri vært så sliten og j*vlig i hele mitt liv, noe som sikkert er en kombo av flere ting; sykdom, allergi, mye karb og ingen trening. En real drittuke for å være ærlig. Ikke gikk det spesielt bra på Oslo Grand Prix heller, så det har nok ikke hjulpet mye på formen og humøret. En fin opplevelse var det i hvertfall, og nå skal jeg bare finne igjen driven for å bygge og komme meg i DRITBRA form til høstsesongen! Jeg er et konkurransemenneske, så å ikke fortsette nå er uaktuelt uansett hvor dårlig det gikk i OGP.

Mehlum-IMG_2111-XLFølte meg litt softere enn Sandefjord, og fikk ikke helt samme effekt på oppkarbinga denne gangen. Men hovedsaken er i grunnen den at jeg ble for liten, for tynn i forhold til resten av jentene. Jeg trenger en del mer masse, så nå skal jeg bygge bygge bygge!

Mehlum-IMG_2116-XLOg fokusere på symmetri på rygg. Nå kan det være at jeg poserer «skeivt» i tillegg, men den ene siden er mer utvikla enn den andre uansett.

Nå nyter jeg en cider og litt potetgull for «siste» gang. Håper at formen skal bli litt bedre når jeg får starta med trening og et mer strukturert kosthold på mandag. Har opplevd å ikke være sliten på samme måte som før når jeg har vært på diett(diett-sliten ja, men ikke «sykdomssliten»), så jeg tror kanskje at den type kost og struktur holder ting i sjakk i kroppen. Får se om en uke da om det faktisk stemmer! Håper for målet mitt sin del at jeg skal klare å holde kroppen frisk og i god form fremover… Når jeg er slik som jeg har vært denne uka er jeg ikke brukende til NOE.

❤ Anna

2 thoughts on “Still alive

Legg igjen en kommentar

